ΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ - ΤΗΡΗΣΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ |

H Τήρηση Λογιστικών Βιβλίων περιλαμβάνει τις εξής εργασίες:
- Γενική και Αναλυτική Λογιστική (Λογιστικοποίηση οικονομικών πράξεων).
- Καταχώρηση των λογιστικών εγγραφών σε λογιστικά βιβλία.
- Εκτύπωση των λογιστικών εγγραφών στα επιβαλλόμενα από τον Κ.Β.Σ. Βιβλία.
- Εκτύπωση των μηνιαίων ισοζυγίων.
- Συμφωνίες λογαριασμών.
- Συμπλήρωση και υποβολή δηλώσεων παρακρατούμενων και λοιπών φόρων.
- Εξαγωγή μισθοδοσίας και χειρισμό εργασιακών - ασφαλιστικών θεμάτων, σύμφωνα με το αντίστοιχο νομικό πλαισιο.
- Συμπλήρωση και υποβολή εκκαθαριστικών Δηλώσεων.
- Εκτύπωση συγκεντρωτικών καταστάσεων για υποβολή τους στις αρμόδιες Υπηρεσίες.
- Εργασίες τέλους χρήσης, κλείσιμο, σύνταξη ισολογισμού, δημοσίευση, καθώς και υποβολή στις αρμόδιες υπηρεσίες.
- Συμπλήρωση και υποβολή δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος Νομικού Προσώπου και δηλώσεων Μετόχων - Εταίρων, καθώς και Προσώπων που συνδέονται άμεσα μ' αυτά.
- Σύνταξη Πρακτικών Διοικητικού Συμβουλίου, Πρακτικών Γενικής Συνέλευσης ή Πρακτικών Διαχείρισης και Υποβολή τους στις αρμόδιες Υπηρεσίες.
- Σύνταξη και υποβολή Προσαρτήματος και Πρακτικών των Διοικητικών Οργάνων που συνδέονται με τον ισολογισμό.
- Χειρισμό πάσης φύσεως Φορολογικών Υποθέσεων και Ελέγχων.
- Συνεργασία με Δημόσιες Υπηρεσίες, με Ασφαλιστικούς Οργανισμούς, με το Υπουργείο Εμπορίου και άλλων Οργανισμών για ελέγχους και σημαντικά θέματα, των οποίων η επίλυση απαιτεί επικοινωνία ή την προσωπική μας παρουσία.
|